یکشنبه، تیر ۰۷، ۱۳۸۸

تیر 88 همسر هتاک الهام، با تشبیه احمدی نژاد به علی(ع): موسوی، خاتمی و هاشمی رفسنجانی را دجال و سفیانی خواند

منبع خبر سایت نوروز است


خانم فاطمه رجبی که با حفظ سمت بانوی فحاش و هتاک ایران، به عنوان همسر سخنگوی دولت، همسر عضو شوراي نگهبان، همسر وزير دادگستري و همسر رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا به رسمیت شناخته می شوند، لاریجانی و باهنر رییس و نایب رییس مجلس شورای اسلامی را فتنه گر و خاتمی، موسوی و هاشمی رفسنجانی رییس مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران را دجال‌ها و سفياني‌ها نامیده و در مقابل به کسی که شوهرش را در مشاغل بسیاری منصوب کرده است را تشبه به علی(ع) کرده که شمیشیر عدالت خواهی حضرتش را برای برقراری عدالت ازنیام کشیده است.

البته برای خانم رجبی قابل درک است که بالاخره باید برای خوش رقصی در برابر کسی که برای شوهرش را تا این حد اشتغال زایی کرده است، او را تا عرش اعلاء بالا ببرد. اما معلوم نیست ایشان که شعار ولایت مداریش، گوش فلک را کر کرده است و از کنار این شعار به درجات اعلا رسیده است چگونه در حالی که مقام رهبری آقای هاشمی را از نزدیکان و دوستان خود و انقلاب خوانده و او را بر مهمترین ارکان نظام منسوب کرده است، خطاب دجاله و سفیانی می دهد؟

البته قابل درک است که زنی مثل ایشان که به خاطر اخراج از مدرسه از آقای خاتمی کینه به دل گرفته و از طرفی احمدی نژاد
همسرش را به دهها منصب کشوری منصوب کرده است، باید این گونه عقده های خود را تخلیه کند.

متن کامل یادداشت همسر الهام در انصار نیوز نوشت:

شاهد تكرار مظلوميت علي در انتخابات رياست‌جمهوري هستيم. ده روز از انتخابات مي‌گذرد. احمدي‌نژاد با 5/24 ميليون راي پيروزي شگفت‌آوري كسب كرده است، و البته مشاركت 40 ميليوني مردم، بي‌سابقه‌ترين راي اعتماد به يك دولت در جمهوري اسلامي بوده است.

اين يعني احمدي‌نژاد پاك‌ترين و مطمئن‌ترين رئيس‌دولت‌ها در طول سي‌سال عمر جمهوري اسلامي، اما: هاشمي رفسنجاني، مافياي قدرت و ثروتش را از قبل از انتخابات به راه انداخت تا ملت را و نظام و اسلام را در صورت شكست ناپاكي‌ها، تبعيض‌ها، ثروت‌اندوزي‌ها و قدرت‌مداري‌هاي خود و خانواده و مديرانش از پاي درآورد. چنين است كه خانواده او دست به جنايات خياباني زدند و خود او در مخفي‌گاه نظاره‌گر و فرمانده سياست‌هاي اين كارزار.

موسوي خون ريخت، چرا كه خونخوار شده است، از بغض عدالت و پاكي احمدي‌نژاد.

كروبي و خاتمي به همراه او كاسه‌هاي خون مردم را سر مي‌كشيدند، چرا كه از فرط كينه مردم به دليل آراي آنها به پاكي و صداقت احمدي‌نژاد تشنه خون شدند.

لاريجاني و باهنر، فتنه‌گرانه به مصاف عدالت و پاكي آمدند تا دَينشان به هاشمي ادا كنند و البته در كارزار تباهي‌ها با صداقت‌ها شريك.

اما آنها نمي‌دانند كه مردم، مي‌بينند، مي‌شنوند، مي‌فهمند، و در كارنامه آينده اين قدرت‌طلبان نمره مي‌گذارند. نمره‌هايي با كمي و فقط كمي فاصله با نمره هاشمي، موسوي و خاتمي. اين است راست ناراست، شريك و رفيق قافله چپ منحرف. الهي ما را قرار بده، غير مغضوبين و ضالين.

در مقابل اين طيف مهاجم، برانداز و بنيان‌فكن، تيرانداز و فتنه‌گر، احمدي‌نژاد راست‌قامت ايستاده است و همراه او و در كنار او، يك ملت، و او با پشتوانه ولايت‌فقيه. ملتي طالب عدالت، دوستدار صداقت، خواهان پاكي‌ها، و البته شيفته اقتدار. چنين است كه احمدي‌نژاد در تكرار تاريخ صدر اسلام، مي‌شود نماد پاك‌ترين‌ها، مقتدر‌ترين‌ها، اما مظلوم‌ترين‌ها.

اف بر اين قدرت‌پرستي شرك‌آلود و اف بر اين دسته‌بندي عدالت‌ستيز، دروغ‌گو و اجير.

اينك در تاريخ ايران، مهد فرهنگ و تمدن و تنها كشور شيعي، ثبت مي‌شود كه: احمدي‌نژاد، پاك‌ترين، مقتدرترين اما مظلوم‌ترين رئيس‌جمهور است، زيرا شمشير عدالت را به تبعيت از علي عليه‌السلام، عليه برندگان بيت‌المال و آقازاده‌هاي فاسد و پيرشده از خوردن و بردن، از نيام بركشيدند، ولي امروز هزار و چهارصد سال پيش نيست، مظلوميت علي عليه‌السلام، حقانيت همه عدالت‌خواهان راستين را در تاريخ شيعه، ثبت كرده است. به همين جهت ملت ايران احمدي‌نژاد پاك و مظلوم را در اقتدار عليه مافياگران حمايت مي‌كند، تا ظهور حجت حق عليه اين دجال‌ها و سفياني‌ها را بسترسازي نمايد و آن روز اين گروه مهاجم عدالت‌ستيز را ندا دهد: «بگو بسوز كه مهدي دين‌پناه رسيد»

۳ نظر:

ناشناس گفت...

اخرین عکس سهراب اعرابی
http://xs841.xs.to/xs841/09291/17169055775.jpg

ناشناس گفت...

موسوی لعنتی تو دشمن ملتی
مرگ بر موسوی و شما
مرگ خاتمی و شما
مرگ بر همه ی سیاستمداران دوم خردادی
مرگ برشما گرگهای روباه صفت
مرگ بر خاتمی=مرگ بر اسراییل

mojtaba mostafavi گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.