چهارشنبه، تیر ۰۳، ۱۳۸۸

مراسم بزرگداشت شهدای راه جمهوریت و آزادی فردا برگزار نمی شود

منبع خبر سایت حزب اعتماد ملی است

۳ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۵۷: سحام نیوز: سعید رضوی فقیه سخنگوی ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : علی رغم تلاشها و پیگیریهای فراوان شیخ اصلاحات به دلیل عدم تهیه مکان ، مراسم بزرگداشت و سوگواری شهدای راه جمهوریت و آزادی فردا برگزار نمی شود.

با وجود تلاشهای فراوان شیخ اصلاحات مراسم بزرگداشت شهدای راه جمهوریت و آزادی فردا برگزار نمی شود.

سحام نیوز: سعید رضوی فقیه سخنگوی ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : علی رغم تلاشها و پیگیریهای فراوان شیخ اصلاحات به دلیل عدم تهیه مکان ، مراسم بزرگداشت و سوگواری شهدای راه جمهوریت و آزادی فردا برگزار نمی شود.
این فعال سیاسی افزود : جای تاسف است که در چنین موقعیتی حتی رهبران سیاسی همچون کروبی نیز امکان برگزاری مراسم سوگواری در یک مسجد ، حسینیه یا مرقد امام راحل را هم ندارند.
وی با اشاره به اینکه شیخ اصلاحات حداکثر تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند این مراسم را در یکی از اماکن تهران برگزار کند تصریح کرد : با پیگیریهای شیخ اصلاحات مراسم سوگواری شهدای راه جمهوریت و آزادی هفته آینده در دانشگاه تهران یا بر مزار این شهیدان در بهشت زهرا برگزار می شود.
سخنگوی ستاد انتخابات کروبی در پایان ضمن انتقاد از مسئولین امر گفت :کسانی که دائما شعار می دهند که معترضان باید اعتراضات خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند این حق قانونی را از ایشان که یکی از پیشگامان انقلاب اسلامی است را سلب کرده اند . معلوم نیست معترضان باید اعتراضات خود را از کدام مجاری قانون پیگیری کنند وقتی شورای نگهبان به پرسش های اساسی نامزدهای رقیب احمدی نژاد پاسخ شفاف و قانع کننده ای نمی دهد وقتی که وزارت کشور هیچ گونه مدارک مستندی در اختیار نامزدها و نمایندگان آنها جهت روشن شدن وضعیت آرا قرار نمی دهد .

هیچ نظری موجود نیست: