جمعه، تیر ۰۵، ۱۳۸۸

شایعه درگذشت سعید حجاریان تکذیب شد
نگرانی ها از وضعیت نگهداری و سلامتی وی همچنان بر قوت خود باقی است


منبع خبر سایت نوروز است

پایگاه اطلاع رسانی نوروز: سعید حجاریان عضو ارشد جبهه مشارکت در سلامت کامل بسر برده و اخباری که در مورد وخامت حال ایشان منتشر شده است شایعه بوده و صحت ندارد.

در پی اعتراضات مردمی به تقلبهای گسترده دولت نهم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران، بسیاری از فعالان سیاسی و اجتماعی کشور از جمله برخی از اعضای ارشد جبهه مشارک بازداشت و روانه زندان شدند. در همین راستا هفته گذشته، نیروهای دادستانی کشور در نیمه های شب به منزل دکتر حجاریان حمله و وی را نیز بازداشت کردند. این در حالی است که او در اثر ترور سال 80 نیروهای اقتدارگرا، قادر به تکلم صحیح نیست و برای انجام امور شخصی خود نیز باید از کمک دیگران بهره بگیرد و حتی برای راه رفتن نیز باید حداقل دو نفر وی را یاری نمایند.

به گزارش نوروز از لحظه بازداشت وی همه فعالان اجتماعی از وضعیت سلامتی وی نگران بودند. با توجه به عدم اطلاع رسانی صحیح و آزاد و بسته بودن مجاری سالم خبر رسانی متاسفانه شب گذشته اخباری دال بر وخامت اوضاع جسمانی و حتی درگذشت وی منتشر شد.

به گزارش نوروز به نقل از منبعی آگاه و موثق، سعید حجاریان در سلامت بسر می برد و وضعیت عمومی وی مطلوب می باشد. با اینحال با توجه به وضعیت جسمانی این عضو جبهه مشارکت، نگرانی ها از وضعیت نگهداری وی و سلامتی ایشان همچنان بر قوت خود باقی است.

هیچ نظری موجود نیست: