چهارشنبه، تیر ۰۳، ۱۳۸۸

استاندار تهران: اغتشاش‌گران از ستاد یک کاندیدا پول می‌گرفتند!

منبع خبر سایت موج سوم است

در حالي كه مقام رهبری در ديدار با نمايندگان چهار كانديدا تاكيد كردند اغتشاشات اخير ارتباطي با كانديداها و حاميان آنها ندارد،استاندار تهران مدعي شد: بنا به اعتراف دستگیرشدگان افرادی که اقدام به آتش زدن مراکز عمومی و خیابانها کردند، از ستاد یکی از کاندیداها مبالغی را دریافت می‌کردند.

به گزارش «موج سوم» به نقل از ايلنا مرتضی تمدن در گردهمایی مدیران استان تهران و در حضور بیش از 600 نفر از روسای سازمانها و مدیران ادارات استان تهران گفت: برنامه این دولت خدمتگزاری ، تلاش و کار برای مردم است و این روند در دوره جدید ریاست جمهوری نیز با قدرت وبرنامه‌ریزی بیشتر ادامه خواهد یافت.

وي با بيان اين كه مردم درانتخابات نشان دادند که با کمال صداقت و بطور واضح ازسفرهای استانی رئیس جمهور استقبال کرده‌اند، تصریح کرد: در حالی که مخالفان سفرهای دولت به اقصی نقاط کشور را عوام فریبی معرفی می کردند ولی مشخص شدکه مردم خواهان عجین شدن دولت با متن مشکلاتشان هستند. وی با تاکید بر این مطلب که باید دلخوری‌های انتخاباتی کنار رود یادآور شد: مدیران استان تهران خود را برای خدمت بی‌منت به مردم مهیا و آماده کنند. استاندار تهران ادامه داد: تمامی مدیران و کارکنان دولت در استان تهران اکنون می‌بایست با ایجاد یک فضای وحدت برادری و صمیمت و با داشتن برنامه عملیاتی در راه خدمت به مردم خیز دوباره کنند.

وي در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را جزو سالم‌ترین ، بی عیب‌ترین و پاک‌ترین انتخابات تمامی سالهای پس از انقلاب بر شمرد و گفت: علی‌رغم همه ادعاهای مطرح شده تا این لحظه حتی یک گزارش تخلفی از صندوق‌های اخذ رای در استان تهران به ستاد انتخابات استان تهران واصل نشده است.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه انتخابات در ایران تیر خلاص را در صحنه بین المللی به قدرتهای پوشالی زده است خاطرنشان کرد: تمام سرمایه گذاری وتلاش غرب و جریانهای معاند و برانداز در چند روز گذشته جهت تغییر مسیر انقلاب بود. وی با بیان اینکه دشمن از یک سال پیش برنامه‌ریزی و سرمایه گذاریهای ویژه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری ایران انجام داده بود، به جمله وزیر امور خارجه آمریکا در آبان ماه سال قبل که سال آینده را سال انتخابات در خاورمیانه خوانده بود اشاره کرد و گفت: در چندماه گذشته و در میان فضای بحث‌های انتخاباتی ، کشور‌های اروپایی و آمریکا در امارات متحده عربی تشکیلاتی را به راه انداختند و عده ای را از داخل کشور برای مرور سناریوی انتخابات از ایران دعوت کردند که تعدادی از افراد شرکت کننده در آن اجلاس جزو دستگیر شدگان اخیر می باشند.

استاندار تهران سفر بیش از 800 نفر ازدانشگاهیان و هنرمندان را به آمریکا و فعال شدن دفتر یکی از وابستگان سازمان سیا در دبی را مورد اشاره قرار داد و افزود: همه برنامه‌ها برای تمرین صحنه برگزاری انتخابات در ایران بود که اگر روند انتخابات به شکل دلخواه آنان شکل نگرفت چگونه بتوانند عمل کنند. وي حضور مشاور اوباما در ایران ودیدار وی با یکی از کاندیداها را مورد اشاره قرار داد و با طرح این سوال که چگونه است در آستانه انتخابات برخی از کسانی که پناهندگی کشورهای اروپایی را داشتند به یکباره به ایران آمده ومشاور یکی ازکاندیداهای ریاست جمهوری شدند؟ تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری اگرچه یک انتخابات بود ولی تمام شواهد و قرائن نشان می دهد که مسایل آن بسیار فراتر از انتخابات بوده و ما شگفت زده بودیم که برخی خواص چگونه این سناریوی واضح را درک نمی کردند. تمدن حضور و همبستگی گروههای معاند اعم از حجتیه ،پژاک و گروهک ریگی ، بهائیت ، سلطنت طلب، حزب توده، جریان چپ و مارکسیت‌ها در آستانه انتخابات را بر علیه کشور شگفت‌آور و کاملا برنامه ریزی شده خواند و گفت: در حالی که برخی افراد درصدند آشوب‌های خیابانی در چند روز گذشته را حرکت خودجوش مردم قلمداد کنند ولی تمام شواهد نشانگر یک برنامه ریزی دقیق و تشکیلاتی است.

استاندار تهران با بیان اینکه 60 درصد از کسانی که به خیابان‌ها آمده و اغتشاش شهرها را رقم زدند خود در انتخابات شرکت نکرده بودند گفت: بنا به اعتراف دستگیر شدگان افرادی که اقدام به آتش زدن مراکز عمومی وخیابانها می کردند از ستاد یکی از کاندیداها مبالغی را دریافت می‌کردند.

هیچ نظری موجود نیست: