پنجشنبه، تیر ۰۴، ۱۳۸۸

شاید هر گز نشنوی اما آقای موسوی خطاب به شما می گویم:مردم را رها کرده اید

با این خبر قبلی که منتشر شد،به نظر میرسد که به آخر قصه آقای موسوی هم نزدیک شدیم!خودم هم واقعا دلم نمی خواهد که اینگونه باشد!اما در صحبتهای آقای موسوی نا امیدی موج می زد!آقای موسوی حرفهایم را شاید هرگز نشنود اما خطاب به ایشان می گویم:

آقای موسوی عزیز!
بارها در بیانیه ها و اخباری که از شما منتشر شده است عنوان کرده اید طبق قانون مردم حق دارند اجتماعات اعتراض آمیز بر پا کنند سوالم این است:آیا شما جزء مردم نیستید؟هرگاه خبری از برپایی یک تظاهرات اعتراض آمیز در گوشه ای از تهران پخش می شود عکس العمل جنابعالی جز سکوت و یا اعلام اینکه این تظاهرات به شما ارتباطی ندارد چه بود؟نمی پذیرید اگر یگویم کشته شدن،زخمی شدن واسارت مردم معترض یه دلیل عدم همراهی شما با آنان بوده است؟! روز 25 خرداد حرکت موج سبز را در تهران دیدیم ،درست است در آنروز هم به مردم تعرض شد،تیراندازی شد!اما کدام نیروی سرکویگر جرات رویا رویی با آن مردم راداشت؟!کدام رسانه جرات زیر سوال بردن حرکت مردم را پیدا کرد؟مقاسه کنید جریان سرکوب را با شنبه همین هفته!چراآن دوشنبه را همه ستودند؟ دوست ودشمن. هیچ کس جرات تخطئه ملت را نداشت!حالا اما شهدای ما منافقند،اسرای ما اغتشاشگرند و موج سبز ما از آن سوی مرزها هدایت می شود !مردم را رها کرده اید!
آقای موسوی!
مردم ایران به گواه تاریخ ،فقر را تحمل کردند هر اندازه که کمرشکن بوده،جنگ را تحمل کردند هر اندازه که مصیبت بار بوده ،اما سابقه تاریخی این خاک بیاد ندارد سکوت در برابر کسانی را که آنان را احمق فرض کرده بودند!نمونه بارزش همان موج سبز 25 خرداد .مردم بودند تا بگویند کر می شویم، کور میشویم، اما خر نمی شویم! همین مردم برای اعتراض به گرانی به تورم به محرومیت اجتماعی اما هرگز اینگونه گرد هم جمع نشده بودند!
آقای موسوی !
چانه زنی در سطوح بالای حکومتی برای کم کردن هزینه هایی که مردم پرداخت می کنند ، تز هوشمندانه ای است اما پرداختن به آن نباید باعث شود حامیان اصلی خود یعنی مردم را فراموش کنید ،نظیر خطایی که جناب خاتمی مرتکب شدند!رها کردن مردم و دل سپردن به جدل و مبارزه با نیروهای ارشد حکومتی همان راهی است که آقای خاتمی قبلا آنرا آزموده اند، و هزینه اش را فقط مردم پرداخت کردند!حبس، شکنجه، زندان، محرومیت از کمینه حقوق انسانی همه آنچیزی بود که جنبش دانشجویی ایران بدست آورد!
حالا آما آقای موسوی!
آنانیکه در خیابانها به انگ و به تزویر منافق و اغتشاشگر خوانده می شوند مشتی از نمونه فوج فوج مردم ایران از تمام طبقات اجتماعی هستند ،نه فقط دانشجویان.حالا همه هستند،کشاورز، کارمند، بازاری، معلم، پزشک ، روحانی ........
آقای موسوی !
به عملکرد چند روزه خود نگاهی بیاندازید،هر چقدر که فاصله شما ،تکذیب وانکار شما و دوری شما از مردم بیشتر شد هزینه ها هم بالاتر رفت و روز به روز تکرار فرجام دهشتناک جنبش دانشجویی پر رنگ تر . غم دستگیر شده ها ،محروم شده ها و شهدا یه جای خود ،حس وحشتناک تنهایی ،سرخوردگی،حس اینکه همه بخاطر هیچ بود،حس عروسک خیمه شب بازی یک نمایش بودن ،آخ آقای موسوی نمی دانی که چه بغض آور است که چه کشنده است!
آقای موسوی !
ما را فراموش نکن!

هیچ نظری موجود نیست: